سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

میخواهم داستانی از علاقه ام به تو بنویسم یکی بود یکی نبود...بی خیال!خلاصه اش میشود.دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

anahita
ساعت14:44---15 آبان 1391
salam webloge bahali dari dost dashti linkam kun ta manam linket kunam mer30پاسخ:سلام اجی گلم چشممممممممممم حتما لینکت میکنم چرا که نه عزیزمی اناهیتا خانوممممممم

alireza
ساعت0:33---28 مهر 1391
سلوووم.
وب بسیار بسیا... جالبی دارید
افتخار میدین به من هم سر بزنین؟
چاکر شما علیرضا.


RANGARANG
ساعت20:10---22 مهر 1391




عکسهای رنگارنگ :

رنگارنگ از همه رنگ :



ٌWWW.PIC4AF.TK
پاسخ:چشم مرسی از اینکه نظر دادین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1398برچسب:,ساعت 1:49 AM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com