...........


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

امروز بیشتراز هرروز دیگه دلم برات تنگ شده انگار سالهاست ندیدمت باهات حرف نزدم کاش الان کنارم بودی  حیف که نیستی. همه میگن وقتی یکیو دوسش داری ممکنه علاقت احساست دوست داشتنت همه وهمه ازروی احساس باشه اما احساس من   علاقه ی من ب تو فقط ازروی احساس نیست تو رو باعقلم شناختم وجودتو مهربونیتو صداقتتو مردونگیتو باعقلم شناختم ب چشمم دیدم وباقلبم احساس کردم تو همیشه بهترین نیمای دنیایی همیشه تو قلبم میمونی همیشه دوست دارم چون هیچ کس مث تو نیست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 6:26 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com